Friday, October 24, 2008

Singapur ja Sydney.

Lühike post seekord. Kell on 20:11. Esimene päev Sydneys on üle elatud. Hetkel on tekkinud peavalu ja hästi kerge tunne.  Äkki hakkab ajavahe lõpuks mõjuma

Eredamad hetked Singapurist:
 Jube niiskus, higista nagu täistuubitud trollis.
 Kristjan unustas passi lennukisse. Õnneks jätkati reisi sama lennukiga ja Kristjan sai selle kätte Jasmini-nimeliselt meessoost 20ndates eluaastates turvatöötajalt. Paanikat jätkus omajagu.

Kristjan käis ka ujumas, et lennureisidel ja terminalides uitamisel tekkinud mustus maha pesta. Väga värskendav oli, maksis 14SGD. Bassein oli lahtise taeva all ja lennujaama tuled paistsid suht efektsed.

7,5tunnine lend Sydneysse läks lihtsalt. Lootsime, et ehk jääb meie istmereas kolmas iste tühjaks ja okupeeritakse meie jalgade poolt, aga ei. Aknaistme sai natuke Mr Beani moodi austraallane, kes meile maandumisel aknast välja passimiseks väga õige hetke - Harbour Bridge ja ooperimaja said mälupanka talletatud.

Maandumine ja piiriformaalsused läksid viperusteta. Küsiti, kus kaasavõetud kommid olid pakendatud. Kui ütlesin, et Eestis, tehti suured silmad, aga EL'i kuulmise peale lasti ilusti läbi.

Hostelisse saime 13AUD eest pakibussiga, mille taga kolises 13 inimese pagasiga treiler. Lennujaamas oli meil vastas ka eestlane Karel, kellega koos käisime Sydney peal ringi.

Rohkem kirja kui peavalu väheneb

[edit] ...jätkub

Teel lennujaamast linna olid meie noorte kangelaste silmad suured nagu tõllarattad. Imelikud majad, imelikud autod valel pool teed ja mõnus päikesepaiste. Hiljem saime teada, et eelmisel kahel päeval olevat siin vihma sadanud muidu sant ilm olnud. Täna seda me tunda ei saanud, selle asemel peesitasime Kareli ja Kailiga Sydney botaanikaaias murul (Kaili jäi jälle magama) ja mängisime kaarte.

(kui keegi hiljem torgib, siis Kaili kaameras on slaide)

Botaanikaaia ümbruses ringi kõndides arvasin ma alguses, et igal pool töötavad autoalarmid. Hiljem tuli välja et need on aarad ja muud tiivulised, kes süümepiinadeta ka väljaspool botaanikaaeda oma pulma- ja ma-ei-tea-mis laule laulavad. Kohalikud kõndisid rahulikult edasi, aga mina ehmatasin iga kriiske peale (no osad puud on suht põõsad ka!).

Käisime veel ka ooperimaja treppidel ja Circular Quays, kust väljuvad praamid. Vaatasime siiski praamide sõiduplaanide juures üksteisele tülpinult otsa ja otsustasime hoopis tagasi hostelite poole kõndida. Erilist vasikavaimustust antud hetkel selle reisi suhtes polnud ja kuna ka homseks lubati ca 24 kraadi siis lükkasime selle edasi. Omajagu oli juba trööbatud ka.

Tänase päeva saavutuste hulka võib lugeda ka pangaarve avamise ja pistikukonverterite ostmise (sai lõpuks ometi telefonid-läpakad täis laadida).

Õhtul võttis jet lag jalad ikka suht alt ära. Istudes käis pea ringi ja oli hästi kerge tunne, käisin paar korda poti kohal ka kõõlumas. Nüüd magama ja loodame, et hommik on õhtust targem.