Monday, October 27, 2008

Neljas päev Austraalias ja Sydneys. Tee hostelist kesklinna ja sadamasse hakkab tuttavaks saama, nagu ka suuremad tänavad (William, George, Pitt, Macquarie). Üldiselt võib öelda, et linn on võrratu ja midagi sellist pole ma veel enne näinud :) Puhtam kui Ateena, sama lahe kui Rooma, sama segane ja erinevatest osadest koosnev nagu London.

Tänase esmaspäeva hõivasid Hiinalinn, pargis istumine ja järjekordne praamisõit. Algselt oli plaanis ka ühte seljakotireisijatega tegelevasse agentuuri minna, aga kuna Kristjan sai peale Chelsea mängu alles kella kolmest magama, siis tema loobumiste tõttu (partypooper) lükati see homsesse. Mis aga ei tähenda, et tänasega midagi ei saavutatud!

Nimelt sai ka minust meie seltskonna viimane kaameraomanik.  Ehk siis nüüdsest ei pea ma teiste seljas elama, et kõik pildid siia üles saaks (visuaalselt nauditavamate piltide jaoks aga küll - mingi fotokunstnik ma pole). Kuna fotode blogisse lisamine on omajagu nõme, siis laen oma pildid võimaluse korral Picasasse ja lisan blogikandesse siis ka selle lingi.

Esimene on siis siin:


nautigem!

Täna siis rahulik õhtu, sest homme lähme ikkagi sinna reisijatega tegelevasse agentuuri. Kuri plaan on nädala lõpus Sydneyst ära minna. Eks näis mis saab. Tahaks trippida küll, aga raha on vahepeal kulutamise asemel teenida ka vaja :)

2 comments:

Tiux said...

Suure pärased pildid ....aga lühikese video pükste komentaarist ja sinu ei usu ei saanud küll aru ...nii rõhub hinge et mis nali oli ning millest ma järje kordselt ilma olen jäänud?????
Oleks äge kui BBC teeb ikke seeria 4 Wanted down Under.....ning et mind valitaks sinna siis saaks ka Austraalia elamuse olgugi et nädalaks :P!
Jamie nagu enne mainis väga kade :P.....noormees sai 1 aastaseks täna ...õhtal sööme nana Linda tehtud sünnipäeva kooki;)
PS: kuidas söömisega sul on ....see ma ju Barbecue hull :P?

Kristjan said...

ei ole barbiet veel teinud, aga nendel on parkides coin-operated bbq-kohad jah :)

6nne Zacharyle :)

Ma lihtsalt filmisin tema teadmata, ta kommenteeris mingit m66dak6ndivat daami ;p

 

zinc poisoning