Monday, April 6, 2009

Cairns, ailavjuu

Nonii. Homme saime jälle päevaks töö, seekord miskine mööbli liigutamine-tassimine lennujaama lähedal. Grunti kaudu ja üheks päevaks jälle. Aga parem kui mitte midagi.

Oleme siin ikka kord rohkem, kord vähem tööd otsinud. Raske on ennast selleks motiveerida, kui alternatiiv on basseini ääres vedelemine (tänane rekord - 4 tundi) ja päikese võtmine. Pangaarve päris kriitilist piiri veel ületanud ei ole. Siiski on lähitulevikus midagi kindlamat vaja.

Vahepeal oleme siis teinud järgnevat:

* käinud jooksmas - Okei, tegelikult teeb seda ainult Karel, aga see-eest järjekindlalt ja korralikult. Mina olen moraalne tugi.

* juuksuris käinud - see õnnestus lõpuks minul. Lõualt ja pealaelt eemaldati ca kilogramm karvkatet

* peaaegu köögi maha põletanud - küllaltki hiljutine juhtum ja täielikult siinkirjutaja süü - nimelt ei viska meie röster valminud saiu automaatselt üles ja ma unustasin nende olemasolu. Enam ei unusta :)

* tööd otsinud - ise kandideerisin juba diving boatile abiliseks, whitsundayle receptionistiks ja ma-ei-tea-kuhu-veel-ma-ei-tea-kelleks. Ahjaa, täna tuli ühelt veebilehelt, kuhu ma ennast registreerisin, kiri. Küsiti, kas ma Dubaisse kelneriks ei taha minna. Lennupilet+accommodation on tasuta. Okeeeeeeeeeeei. Vastasin kirjale, aga loodan et mult vastuses nüüd 10,000 dollarit ja pangaarve numbrit ei taheta, et Nigeeria prints mulle 1231423890534 triljonit saaks kanda. Igatahes on riigi vahetamine kelnerikoha pärast (eriti arvestades, et mul selles valdkonnas kogemused puuduvad) ülimalt ebatõenäoline.

* puhanud, puhanud ja puhanud. Päevi maha maganud, basseini ääres maganud, ennast lõdvaks lasknud. Sest seda on ka vaja :)

Sooja oli täna 31C. Luba kadestada antud!

No comments:

 

zinc poisoning