Wednesday, August 19, 2009

situation update

Nonii. Auto on nüüd müüdud. Rahanuts vedeleb voodi kõrval. 10 minutiga oli kõik üleliigne autost eemaldatud ja võtmed üle antud. Ostjaks praeguste majakaaslaste sõber, rastapatsidega prantslane Armando. Imelik oli vaadata, kuidas viimased 10 kuud seltsiks olnud ratsu ära sõidab. Lõppude lõpuks tuleb siiski veenda, et tegu on metallikolakaga.

Sellega on jälle nimekirjast üks ots kokku tõmmatud ja üks kohustus vähem. Asjad on õnneks suhteliselt hästi laabunud ja saabki hakata keskenduda tagasitulekule ja Aasiast läbipõikamisele.

Hästi.

Täna sadas üle mitme nädala vihma. Tunniga tuli ikka korralik sahmakas maha. Turistid jooksid kahte lehte ja ahmisid ja ohkisid et mis puhkus see selline on. Ära hellitatud siin kõik :)

PS! Hommikul 7ks tööle minna 3-tunnise une pealt ei ole hea. See on see, kui üle mitme nädala on harjumus 3st või 4st hommikul magama minna ja siis järsku hommikusele vahetusele üle on vaja minna. Vähemalt toitsid prantslased täna mul kõhu korralikult täis ja uni peaks hea tulema. Homme 11-tunnine vahetus (kuidas ma tööle peaks saama?? Homme peab ratta organiseerima taas).

2 comments:

Ketu said...

Oleksin ma teadnud, et sul niiiiiiiii pikk tööpäev oli, siis ma poleks sind tüüdanud öösel. Loodan, et said ennast ikka välja puhatud:)

Kristjan said...

ei ole viga, ma põõnasin peale telefonikõnet veel oma 4 tundi vist.

 

zinc poisoning