Tuesday, August 25, 2009

Sick day.

esimene haiguspäev üle nelja kuu. Hommikul oli väga kahtlane olla. Sellele ei aidanud kaasa majanaaber, kes kell 11 (no kõige magusam uneaeg eksju minu ööelulaadi arvestades) lehepuhuriga tööle hakkas. Ei tee too riistapuu kõige meeldivamat häält. Igatahes, oli siis väga kahtlane olla. Pead eriti liigutada ei tahtnud, peavalu tuli justkui oimukohtadest ja silmade tagant. Kummarduda ei saanud. Selge, siinused. Edasine sündmuste ahel ei olnud minu poolt just kõige läbimõeldum, aga peavalu oli ka suht tugev:

* esimene päeva söök/jook oli purk Fantat. See tuli üles ca 10 minuti pärast.

* teiseks proovisin krõbuskeid piimaga. Need püsisid veel vähem aega sees (piima juua kõhuhädade korral on muidugi kõige targem)

Helistasin siis tööle ja ütlesin et kuulge, teate, mul on ikka väga imelik olla, ma tulen tööle aga kas ma püsti seisan, seda ei oska öelda.

* kolmandaks proovisin rohelist teed ja õuna. Roheline tee oleks võib-olla isegi sisse jäänud, aga õuna tagantsundimisel tulid needki üles.

* bussiga tööle sõites tahtis minestuseonu peale tulla :)

Jõudsin tööle, ütlesin tere ja head aega ja tulin koju tagasi. Ja jäin magama. Nii kena paaritunnine uinak hiljem on juba natukene rohkem inimese moodi tunne olla. Peavalu ikka püsiv, eriti kui head kas raputada või allapoole kummardada. Pole iga väga kaua aega sellist haigust olnud, mis niimoodi siruli võtaks. Loodame, et tegu oli viirusega, igatahes proovin homnepäev jälle ilusti tööl olla. Eks vaatab, mis sellest naljast saab.

5 comments:

Jaan said...

Head tervist! Mina loodan, et tegu pole viirusega vaid kerge toidumürgitusega. Kõige(?) hullem, kui haigus oleks seotud minu sinna tulekuga...
Kui toidumürgitus, peaks see hiljemalt järgmisel päeval põhiliselt üle olema. Kui Sa aga järgmisel päeval end oluliselt paremini ei tunne, soovitan küll soojalt arstide poole pöörduda. Hoian sulle pöialt!
(Muide, kommentaari parool on: "medist")

Kristjan said...

toidumürgitus seletaks oksendamise, aga sellist peavalu pole mul ka kunagi olnud. Igatahes on täna (järgmisel hommikul) tunne, nagu poleks kunagi midagi viga olnudki. Imelik..

Jaan said...

Rõõm lugeda, et vaevad möödas. Minu isiklikud (õnneks mitte väga rohked)kogemused on küll näidanud, et igasuguse (ka toidu-)mürgitusega kaasneb ka peavalu. Raske muidugi Sinu valu hinnata. Loodetavasti on kõik korras - ka parool on "stimme"

Maria said...

Jessas! Täna lugesin sissekannet ja juba mõtlesin, et see ongi see kauaoodatud seagripp...
Jumal tänatud, et möödas on ja end paremini tunned!

karl said...

Ilmselgelt oli issias kallal, selline mis põlvest ülespoole juba lõi sisse! Broome'is on külm!

 

zinc poisoning