Thursday, May 21, 2009

Hilinenud blogikanne

Kuna ma vähemalt kolm õhtut nuputasin, kuidas blogikannet tööarvutist siia saada (USB unustasin maha koguaeg, telefoni juhtme samamoodi, file sharingu saidid olid stellal blockitud koguaeg, gmaili ei saa jne jne. Lõpuks tuli meelde, et töömeilile saab ju ka seda attachida - daa), siis nüüd ta lõpuks siia üles saabki. Vahepeal eriti midagi hämmastavat juhtunud ei ole. Rutiiniks on saanud peale tööd koju jõudes (ca 23:10) söögi valmistamine, teleka ja sarjade vaatamine ja magamaminek kusagil kell 4. Ülestõusmine 12:00-14:00 vahel. Eesti rütm :) Aga nüüd labane kopi-peist:

Uskumatu. Minust on saanud mingisugune gekomagnet. Millegip2rast on need elukad, kellest austraalias yle ega ymber ei p22se, mulle viimasel ajal liigagi l2hedasteks s6pradeks saanud.

N2ide 1:
Yleeile 6htul kodus kokates (haa, okei, tegelt panin kyyslaaigusaia ahju) kukkus mulle yks otse s2rgi kaelusesse. Ju oli s6ber halogeenlambi peal rahulikult k2rbseid oodanud, kuni too inimtegevuse tagaj2rjel kuumaks hakkas minema. Lasi siis geko ennast lambist lahti ja maanduski mulle otse seljale. P2rast lyhikest teekonda m66da mu selgroogu otsustas ta must irduda ja pyksiv2rvlist sisse mitte minna. Igati m6istlik otsus. Hyppas siis ilmselges n2rvishokis otse kylmkapi alla, vaatas minuga paarkymmend sekundit t6tt ja siis jooksis minema. Tunne oli umbes, nagu kui seda igale poole kleepuvat l6gapalli, mida lapsep6lves loobitud sai, m66da ihu liigutada.

N2ide 2:
T66 juures on meie arvutite monitorid klaaskatte all, laua sisse ehitatud. Yks kena p2ev kukkus geko heast peast keset kylalist sisse checkides laua alumiselt kyljelt monitori peal ja ajas natukene aega hiirt taga. T2itsa segane.
N2ide 3:
Igal suvalisel ajal suvalist Austraalia maja seina vaadates (olgu, v6ib-olla on selleks vaja seinakella liigutada, aga see ei puutu asjasse) v6ib gekot n2ha. Rahvusroomaja v6i nii, ytleks mina. Bundabergis panime Daniga oma toa gekodele ka nimed – Graham the Gecko ja Gregory the Gecko. Otsustasin oma toa oma (tavaliselt jookseb m66da kapi peegelseina) ristida Lennartiks.
Vahepeal juhtunust veel niipalju, et k2esoleva n2dala esmasp2ev-neljap2ev olid mul vabad. Pyhap2eva 6htu oli esimene 6htu, kui Port Douglases v2ljas sai k2idud. T6sine pingelangus. Edasise 6htu k6rghetked olid:
• Baari minek ja sinna tagasi sisse mitte saamine – esialgu lasti mind sisse lubadusel, et ma joon ainult vett. Heakene kyll. L2ksin siis v2lja telefonile vastama ja enam mind tagasi sisse ei lubatud. Telefonil krediit ka otsas. Ohhoo. K6ndisin siis tagasi hotelli poole, kus toimus…
• …ylemuse yles 2ratamine ja jalgpalli vaatamine. Esimese poolaja veetsin hommikus66gitoas, kus pugisin 2ra oma paari-kolme inimese muffinid ja mahla ja r66mustasin poolaja 2-0 eduseisu yle (Chelsea m2ngis Arsenali, ylemuse lemmikmeeskonnaga). Sellele j2rgnes…
• …ylemuse 2ratamine kell 2 66sel. Unise ylemusega vaatasime teise poolaja vabas toas (l6ppskoor 4-1, mida ma talle siiamaani meelde tuletan). Suures r66mujoovastuses otsustasin…
• …rattaga koju s6ita. Nii sinka-vonka pole ma vist kunagi s6itnud, aga koju ma j6udsin. Kahjuks j2rgnes sellele…
• … yks kohutav hommik, millest ma edasi ei r22gi. Jalad sain l6puks alla kusagil 14:00
Teisip2eval k2isin taas sukeldumisreisil. Juhuslikult olid paar p2eva tagasi hotelli sisse astunud soome-saksa abielupaar (kelle ma soome keeles kohe 10 ööks meile j22ma 2ra r22kisi, pieni alennushinta kuulus asja juurde ) koos rootslasest s6braga, kes ka teisip2eval sama firmaga reefile s6itsid. Kysisin poolmuidu ylemuselt samaks p2evaks tasuta tutvumisreisi. 6nnestus. Need sukeldumised on seni olnutest parimad. N2gin haid, stingrayd ja yleyldse oli m6nus ilm ja m6nus seltskond. Kaheksajala kodus k2isime, aga kahjuks ei olnud ta hetkel kohal. Sukeldumine on ikka parim 

Teisip2eva 6htul s6itsin Cairnsi, kus 66bisin kaks 66d K2tlini ja Kareli juures. Sain ka teada selle blogikande pommuudise – nimelt s6idavad K2tlin ja Karel koos tagasi Eestisse ja toimub see 6ige pea – 26. mail.

Sellest p2evast alates olen siis Austraaliamaal t2itsa yksi. Vot nii. Tundub, et ma peletan reisikaaslasi 

Seoses sellega on aeg vaikselt hakata ka autost lahti saama. Paar v2ikest asja on vaja enne 2ra teha: kyljepeegel 2ra parandada ja v6ib-olla roolikatet natuke kohendada. Siis Roadworthy Certificate ehk RWC 2ra teha ja siis kuulutus yles panna. Vot. Lootused eriti k6rged ei ole, aga ehk saab sama hinna auto eest ikkagi k2tte. Kui ei, siis ei. Teeninud on ta meid h2sti.

Kolmap2ev ja neljap2ev sai niisama Cairnsis molutatud, PSPle m2nge ostetud (ahjaa, ma pole ju r22kinudki – j2rgmises l6igus), m2kktoonaldsis s66dud (siin ju ei ole) ja pea laiali linna peal ringi k2ima. K2isin ka oma unelmate sukeldumisreisi kontoris. Seal 6eldi, et minusugusel algajal polegi m6tet seda seitsmep2evast teha, sest see on natuke liiga advanced  Mis seal ikka, tuleb natuke sukeldumisi v66 alla saada.

Ostsin omale ka m2nguasja – syydistan Argot. Tema sai selle endale synnip2evaks ja kuidas siis nii, et minul seda ei ole. Saame nyyd m2nge vahetada varsti (eks, Argo?). tegu siis k2eshoitava m2ngukonsooliga (m6elge sellele vene aja hundim2ngule, kus jooksid vasakult paremale ja paremalt vasakule ja pidid kukkuvaid mune pyydma korvi), mis oskab ka skaipida suhteliselt hea kvaliteediga ja netis k2ia. Esimene proovik6ne isaga on ka peetud.

Nyyd olen j2lle 8 p2eva t66l ja siis paar p2eva vaba. Nii see elu siin k2ib  T66rahva v2rk.

Oma synnip2eva hommiku esimesed tunnid veedan vist t66l, sest Chelsea m2ngib alates kella yhest Blackburniga ja tahaks seda ikkagi n2ha. Mis siis, et Wankchester Junaited kahjuks eile tiitli 2ra v6ttis. Raidile 6nne 

Olge tublid!

2 comments:

karl said...

Haha, ja Geckod ei viibi seinas/laes/ükskõik kus, üksinda, alati on neid vähemalt paar, piiksuvad ja lammutavad. Mul on voodi kohal lambi sees mingid augud kuhu nad ronivad ja sealt siis püüavad tule peale tulevaid putukaid, mõnikord aga unustavad ennast pimedas toas sinna ja kui tuli põlema panna, siis kukuvad 2tk alati mulle voodisse. That's what i'd call a sticky situation.

Kristjan said...

Karliga saab ikka relate'ida :D

 

zinc poisoning